Mai edzés…

Azért ma edzettem is, miközben a blogomat csinosítgattam. Azért írnék némi előzményt eddigi sportolói előéletemről mielőtt bejegyzem az első edzésemet. 6 éves korom óta sportolok. 6 évet úsztam, 5-öt vízilabdáztam, kick-box, és most boxolni járok heti 3-5 alkalommal lassan 13 éve.

És nagyon készülök az RKC képzésre. Az elmúlt 1,5 hónapban heti 5 napokat edzettem, volt amikor napi kettőt. Idegesít, ha kihagyok napokat pedig tudom, hogy pihenni kell. A jövő héten vissza veszem a terhelést.

reggel:

24 kg 8 kör 40mp swing/40 mp zsákolás

24 kg 4-4 TGU

5*10 haskerék

24 kg 3 kör 5-5 mp + 10 haskerék

Levezetésként iskoláztunk egy pár menetet a Mesterrel.

délután:

Nem akartam edzeni, de egy barátom kicsábított. Nem bírtam ki, nyomtam egy pár katonait, meg szakítgattam a 24-essel. De csak az “íze” kedvéért 🙂

Reklámok

2 hozzászólás to “Mai edzés…”

  1. tiekuanyin Says:

    hát,szia.
    akkor kiteszlek a blogrollra.
    🙂

Vélemény, hozzászólás?

