Gyakorlás

Tegnap gyakorolgattam egy kis PM-ot. Nem volt bonyolult mozdulatsor. 3 fekvőtámasz hátra séta guggoláson át rák állásba ott 3 swing. Viszont nem volt sok, kb 10 perc vagy annyi sem, de eléggé el lehet ebben fáradni 🙂 Jó kis móka.

Ma meg a Kedvesem apukájánál voltunk,  és előkerült egy gerely 🙂 Felcsillant a szemem, 3 karkörzés, majd egy óra gerelyhajítás. Nagyon klassz volt, legközelebb készülök technikával is, vagyis komolyra veszem a dolgot. Azt azért megállapítottam, hogy aki 80 m-re dobja a gerelyt, az k…va nagy pofont ki tud osztani 🙂

És… Szerintem az ilyenek kellenének a crossfit-be. Nem abból kellene állnia, hogy csak szinte súlyemelő gyakorlatokat variálják, hanem legyen benne ugrás, futás, dobás lökés, úszás. Persze nem azt mondom, hogy ezek ne legyenek benne, de ne csak ezek legyenek benne. Én  a 10 próbát kiegészíteném úszással, célba dobással, és kicsit életszerűbb gyakorlatokkal. Az erő is fontos, de legyen benne ügyesség is, mert az életben erre is szükség lenne.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: