Hogyis gondoltam ezt?

Szóval, mozgatja a fantáziám a Beast Challenge, ezért elkezdek foglalkozni vele. Van egy évem, és ráállok erre az útra. Február lesz a határvonal, addig még van fél évem, és szerintem akkora kirajzolódnak az erővonalak 🙂

Guggolás: Ez a gyengém, ezért erre fogok a legtöbb figyelmet szánni. A kezdetekben nagy súllyal fogok guggolni, és az egylábast meghagyom saját testes gyakorlatnak, majd ha már jól megy, akkor lépek a golyóval egylábasokra. Jelenleg  a 20-as a legjobb egylábas guggolásom, ami elég távoli a céltól, de innen szép a győzelem 🙂

Húzódzkodás: Az első 8 hete úgy akarom felépíteni, hogy 20-as golyóval eljussak 20 ismétlésig. Erre van egy jó programom, ami már bevált, igaz akkor saját testsúllyal csináltam. Kíváncsi leszek hogy működik. Ezután változtatni fogok. A pihenő napokon gyakorolgatom az egykezes húzódzkodást, ez csak olyan laza kiegészítő lesz. Unalom űzésre becserkészek a programba kötélmászást, és különféle szórakoztató gyakorlatokat is. 40-es kettlebellel tudok egy szépet húzódzkodni.

Nyomás: Egy héten egy kemény napot tervezek, ami nagy golyót jelent. Egy közepes napot, ami sok ismétléses lesz, és egy laza napot, ahol változatos nyomásokat akarok majd csinálni. E mellett a kézenállásba nyomás lesz még porondon. A 40-es golyót nyomom jobbal, ballal nem megy ki, de ez már volt jobb is. Ez a mostani forma.

Az edzések végén mindig lesz egy kis pörgős blokk. 5-10 perc snatch, jerk, vagy swing.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: