Összefoglalás és előzetes.

A kettlebell mellett más mozgások is vannak az életemben. Systema, box, úszás ( a vállam miatt kezdtem el és rajtam is ragadt. heti háromszor járok úszni)

A következő hónapokban a kettlebell visszatér programot fogom csinálni. Mivel az utóbbi időben kevés alkalommal csináltam jerk-öket az elmúlt két hetem erről szólt. Kipróbáltam magam, hogy milyen súlyokkal csináljam a programot ( a dupla nyomással tisztába vagyok ) és persze a gyakorlás volt az elsődleges cél. Nem fogok kapkodni, nem fogok siettetni semmit. Alacsonyan fogok neki a létráknak. Jerk-nél 2*28 kg lesz a nehéz nap 5*(2,4,6) eddig a gyakorlások alatt 3*(2,4,6) volt, ami kb. 15 perc alatt ment. Szóval ez szerintem jó kezdés lesz. A nyomás nehéz napja is 2*28 kg lesz. A létrák foka majd kiderül a létrák száma az biztosan 5 lesz. Nekem ez a program már egyszer bevált, rengeteget erősödtem vele és most is ezt tervezem. 3 havonta fogok váltani egy kicsit, de mindig ide fogok visszatérni. Legalábbis most ezt tervezem, de majd kiderül mennyire fáradok bele. A határ a csillagos ég. A cél a dupla 40-es ( hosszútávú) 🙂 és 20*2*32 kg clean and jerk. Röviden ennyi!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: