Edzéstervezés

A swingek után a következő 3 hónapban egy kicsit más megközelítésben fogom az edzéseimet felépíteni. Az irányt a Kettlebell visszatér című könyv adta, csak lesz benne egy-két módosítás. tudom, hogy sokan ezt úgy fogják értékelni, hogy akkor nem is az, és ez igaz, de én így látom jónak, és ezt próbálom majd követni. Ez csak a kettlebelles edzésekre igaz, mert nem fogom hanyagolni a box edzéseket sem, de teljesen külön akarom kezelni a kettőt, viszont a fokozatosság betartása miatt, lehet hogy elő fog fordulni, hogy a kemény és közepes edzések változnak egy héten belül a box edzések miatt. Szóval 2 hét erő, 2 hét erő-állóképesség. Ez lesz a fő vonal.

Az “erő” hét úgy fog felépülni, hogy a fő részben dupla katonai nyomások lesznek, a végén egy kis swingeléssel.

nehéz nap: 32+32

közepes: 32+24

könnyű: 32+16

A változatos napokon saját testsúlyos gyakorlás, és 60-100 ismétlés közti snatch.

Az “erő-állóképesség” hét pedig úgy fog kinézni, hogy a fő csapásvonal a felrántás lökés, és a snatch lesz. A változatos napokon marad a saját testes gyakorlás.

Kíváncsian várom majd azt, hogy ezekben a 2 hetes periódusokban valóban megmarad a 2 hét alatt felszedett erő, és állóképesség, vagy elvész. Ezért akarom mindenképpen legalább 3 hónapig tartani ezt a menetet, mert szerintem ez elég idő arra, hogy tapasztalatokat szerezzek. Ha ez beválik akkor szerintem a továbbiakban is ezt fogom alkalmazni.

Mi a cél?

Szeretném kinyomni a dupla 40-et. De ha a dupla 36 sikerül azzal is elégedett leszek, de ez utóbbi nem megalkuvás.

Felrántás lökésben 20 ismétlés dupla 32-vel.

A szakítás meg régi nagy kedvencem, ami el lett hanyagolva, és ezt egy kicsit vissza akarom hozni.

4 hozzászólás to “Edzéstervezés”

  1. Szia!

    Jómagam is szoktam golyózni egy keveset és ráadásul pont a Paveles duplagolyós blokkedzését követem már egy hónapja. Engedelmeddel nyomon követem a programodat, kíváncsi vagyok az eljövendő tapasztalataidra.

  2. Szia!

    Rendszeres olvasója vagyok a blogodnak, és nagyon tetszik a precizitásod az edzéseidben. Természetesen örömmel veszem, hogy figyelemmel követed a folyamatot, melyben remélhetőleg komoly fejlődés fog bekövetkezni, és kis idő elteltével összevethetjük tapasztalatainkat.

  3. Nagy Laci RKC Says:

    Gerykém!Ez remekül hangzik!Nagyon szurkolok neked!!!!!

Hozzászólás